miercuri, 16 aprilie 2014

Primăvara asta sunt şi eu constructor! (partea a doua)

În al doilea articol pentru concursul organizat de Blog Spring Orkestra 2014 voi scrie despre renovarea căbănuţei. Am ales să scriu tot despre Arabesque.
Anul trecut am stabilit cu al meu bărbat, că primăvara asta ne apucăm de renovat căbănuţa. Pentru început vrem să contruim o lemnărie afară. Vom termina mansarda şi vom pune parchet peste tot. Şi am pus ochii pe parchetul acesta de la Arabesque: Parchet Laminat Parfe Floor Ulm Canadian 8ZD738 8 mm.
Abia aştept să începem lucrul la cabană. 
Ar mai trebui vopsită, şi după lungi dezbateri asupra culorii, am tras la sorţi culoarea verde brosforescent. Nu mă întrebaţi ce culoare este, că pe hârtiuţe fiecare membru al familiei a scris câte ceva, şi culoarea asta a ieşit. Şi după jurizarea făcută de mine am ales să vopsim cabana în maro şi geamurile cu galben.  
Aşa că am căutat vopsea pentru lemn maro şi am dat de aceasta de la Arabesque: savana lac pe baza de apa, pentru lemn, cu următoarele caracteristici:
 - Rezistenta dubla, in comparatie cu lacurile pe baza de solvent, la radiatii solare si la intemperii;
- Rezistenta la fungi, ciuperca albastra si mucegai;
- Produs prietenos cu mediul (fara emisii de noxe la aplicare si in exploatare);
- Uscare rapida intre straturi (4-6 ore).

Aşa că mai rămane să începem treaba. 
Putem comanda produsele online de pe site-ul www.arabesqueonline.ro. Este simplu, comod şi la îndemână. Şi se poate comanda şi retail, nu doar engross. Ce să zic: preţuri bune, stocuri sunt, treansportul se face rapid, pot beneficia de consiliere tehnică...absolut tot ce vrei. Nu mai trebuie să alerg din depozit în depozit. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats