vineri, 11 aprilie 2014

Primăvara asta sunt și eu constructor!



Am primit pe e-mail de la Roblogs.info, o invitație la concursul  Blog Spring Orkestra.
Cum este încă criză, și s-au scumpit iarăși motorina, benzina, gazul și binențeles restul (e ca un fel de lanț trofic), m-am hotărât să particip și eu. Poate, poate reușesc să mai fac ceva prin casă.
Primul titlu care mi-a atras atenția a fost de la Arabesque: Primăvara asta sunt și eu constructor!
Chiar dacă sunt fată, bărbatul meu mă pune și la treburi de-astea ”constructive”! Deci să nu vă întrebați de ce îmi trebuie mie materiale de construcții sau materiale pentru finisaje. Eu nu îmi puneam întrebări de-astea când dădeam la lopată, sau ajutam la placatul casei, sau când căram pietre cu roaba. Ah, roaba! Roaba mea are nevoie de RK( reparații capitale). Dar dacă am noroc și câștig, o sa îmi iau una (dacă aș putea găsi una cu telecomandă...dar na..visele sunt vise…). Dar de roaba asta, ce ziceți?
 Albastrul e culoarea mea preferată. Putem zice că e cu telecomandă. Să vedeți ce o să mă ghideze bărbatul meu prin curte!








Dar cel mai de folos mi-ar fi cimentul alb. Acuma urmează să stropim casa cu praf de marmură și ciment alb. 12  saci de ciment alb, e ceva, nu? La buzunar mă refer. Tare de folos mi-ar fi!

Ce să mai spun că mai avem de izolat atelierul, gletuit, zugrăvit…ca să îmi elibereze și mie bucătăria de vară (care e tot timpul plină cu scule și aparate!). Auzi, să nu am eu loc pentru pus dulcețuri, compoturi și zacuscă, că acuși-acuși vine perioada de pus pe iarnă! Și trebuie și bucătăria de vară izolată, trebuie refăcut tavanul, gletuit, zugrăvit…
Ne-au asfaltat și nouă strada și acum trebuie să înălțăm porțile. Poarta de la garaj am rezolvat-o, am turnat cimentul și e ok. Dar mai avem poarta de 7 metri. Iarăși trebuie cumpărat ciment! Ar trebui să mergem în oraș după el…și tocmai s-a stricat remorca (S-a rupt oblonul!-Deh, ce să-i faci!)… Doar nu ați vrea să car sacii cu roaba(care oricum trebuie scoasă la programul Rabla). Dar să știți că la Arabesque nu imi fac griji pentru transport
Poate vă întrebați dacă îmi ajung 2500lei (cât este premiul). Mai completez și eu din economii, mai scot un CAR, și pot sta liniștită. Și cu cât mai repede cu atât mai bine. Transportul se face rapid- în 80% din situații se livrează a doua zi. Și cum am avantajul de a cumpăra retail (nu doar engros), pentru cantitatea vrută de mine, mi se livrează marfa rapid, la prețuri bune și dacă vor sternocleidomastoidienii mei (mușchii mei), și nu mă descurc, pot beneficia și de consiliere tehnică.
Dacă câștig premiul de 2500 lei, voi face comanda prin magazinul online(pentru că nu vreau altceva de banii ăia, decât materiale), și asta pentru că este simplu și comod. Nu trebuie să alerg la depozite, documentarea și achiziția de materiale o fac în ritmul meu, după cum îmi permite timpul (și buzunarul). Ce să mai zic, Arabesque are un portofoliu complet de produse: de la structură, materiale grele, fier, cărămizi și până la tencuielile decorative.Așa că am de unde alege!

PS. Întâmplările sunt reale, cu personaje reale și situația se poate constata la fața locului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats