vineri, 18 aprilie 2014

Cumpărăm online ca să petrecem mai mult timp offline

Articol scris pentru campania Super Blog Orkestra 2014.
Campania "Cumpărăm online ca să petrecem mai mult timp offline" de la Elefant.ro

Despre Elefant.ro am auzit acuma o săptămână de la o vecină.  Ne cumpăram noi ceva cărţi de la un chioşc acum ceva vreme. Şi mi-a spus că ea mai nou le comandă de pe Elefant.ro.
Am intrat de curiozitate pe site şi mi s-a părut foarte ok.
Reduceri peste reduceri. Cum să nu îţi placă? Fiind o pasionată de cărţi, îmi plac foarte mult reducerile la cărţi. :)
Sunt foarte multe cărţi pe care aş vrea să le citesc.
Ultima carte achiziţionată este "Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut"

Prezentare:  Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut îşi are originile în clasicul săptămânal de umor Caţavencii. La cererea insistentă a cititorilor, o parte dintre textele rubricii Bătăi în dialog sunt adunate acum în acest volum. Deşi pare că e vorba de un „război între sexe“, în realitate, autorii n-au dus niciodată un război, ci un dialog. Ei lansează, alternativ, câte o temă la care răspunde celălalt. Rând pe rând, toate stereotipurile care circulă despre viaţa de cuplu sunt puse într-o lumină umoristică, eliberatoare. În mod normal, paginile care urmează ar trebui să vă salveze de la divorţ sau măcar să vă scutească de a mai da banii pe terapie de cuplu. Cu o singură condiţie: să aveţi umor.
E o carte superbă! Râd cu lacrimi când citesc din ea.

Am văzut recent filmul "Hoţul de cărţi". Mi-a rămas întipărit în minte filmul, şi mi-ar face o deosebită plăcere să citesc cartea. 
 Am văzut că site-ul elefant.ro  are mai multe categorii de produse, nu doar cărţi. Dar despre asta vom vorbi în alt articol.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats