marți, 25 martie 2014

Tort cu fructe de pădure

Este un tort cu fructe de pădure. Crema este ca la tortul diplomat. Am batut 700 ml frişcă. Pe baie de abur am bătut 7 ouă cu o căniţă de zahăr până s-au îngroşat ca o smântână. Am lasat-o la răcit. Fructele de pădure le-am pus într-o cratiţă şi le-am dat la foc mic până s-au omogenizat. Am avut şi fructe congelate şi am pus şi fructe din dulceaţă (afine, zmeură, frăguţe, mure). Trei pliculeţe de gelatină le-am pus la hidratat în apă (aprox. 300 ml). După 10 minute le-am dat la baie de abur. Am turnat apoi gelatina peste fructele de pădure, apoi am amestecat frişca cu crema de ouă şi cu fructele de pădure (+ gelatina). Se amestecă cu lingura de lemn. Gelatina are tendinţa să coboare spre fundul vasului. De aceea trebuie bine omogenizată compoziţia. Am pus blat, am însiropat, am adăugat crema, am pus blat şi am dat la frigider. Am ornat cu fişcă şi în mijloc sunt fructe de pădure cu gelatină.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats