vineri, 21 mai 2010

La mulţi ani!

Cu ocazia zilelor de naştere ale fraţilor mei vreau să le fac o urare.
La mulţi ani dragii mei! Să aveţi parte numai de bucurii şi succese.
În 22 Mai e ziua fratelui meu mai mare, Roland, iar în 24 Mai e ziua de naştere a fraţilor mei gemeni, Robin şi Raul. Şi să nu uit că e şi ziua de naştere a unei foarte bune prietene din Petroşani, Igărelu Bianca.

Mi-am adus aminte de nişte mesaje de la Vodafone:
"Bună, iată că a venit din nou ziua ta, iar eu vreau să fiu prima care îţi urează sincerul şi căldurosul La Mulţi Ani! În legătură cu cadoul... Îmi pare rău, dar... nu sunt în ţară... Sunt la Paris... De fapt, dacă te uiţi în spatele meu poţi să vezi turnul Eiffel. Eh? îl vezi? Mă... da' dac-aş fi fost în ţarăăăă... dac-aş fi fost în ţarăăăă... Maaamă ce cadou ţi-aş fi făcut... Mama mia... ... Ceva de vis...! Îmi pare rau... dar nu sunt!: -Mişcă... băi!... Ce faci, încurci circulaţia? Ia uite, bă mai vorbeşti şi la mobil! -Oui, oui... Eh... he-he... Ia uite băi... români la Paris... ca să vezi ce coincidenţă... Eh, niste boschetari..Hai... pa... La Mulţi Ani! Hai că mi se termină roaming-ul! Pa... houuuuschhh... nu mai am semnal... paaa... bip..bip..."

"Frate, ce faci fratello? La mulţi ani, să trăieşti... Tot ce-ţi doreşti tu şi alte alea! Ţi-am luat şi un cadou! Un cadou mişto de tot, o să-ţi placă! O să-l vezi diseară! Ţi-am luat juma' de kil de brânză de burduf! Din aia care îţi plăcea ţie când erai mic! Da... e foarte bună! Cred şi eu, la cât m-a costat! Auzi şi tu: juma de kil... un million de lei! Dac-ai mai pomenit aşa ceva... Aaa... şi dacă tot veni vorba: adu şi tu un million de lei diseară când ne vedem, că ştii tu: Frate, frate, da' brânza-i pe bani!"

Ahahahaha! La mulţi ani dragilor! Vă pupicesc pe toţi.

Şi aici o urare de la crazy frog:

2 comentarii:

Histats