duminică, 2 februarie 2014

Prima experiență publică cu Takamine

Din octombrie 2013 am început cursurile de chitară la Centrul de Cultură Augustin Bena din Alba Iulia. Ca profesori îi am pe Tudor Dragoș - instrument și Călin Paraschiv- teorie. Am fost de foarte multă vreme atrasă de acest instrument însă nu am avut un îndrumător. Aveam o chitară pe acasă, un Reghin din 1975, de la tata dar nu am încercat-o niciodată. Mă înscrisesem în corul școlii și eram printre cele mai bune. Spun asta pentru că în 1997 doar 8 fete din corul școlii am fost selectate sa participăm la Festivalul International de Folclor. Iar eu am fost singura care am cântat o melodie solo.(Lauda-mă gură că de-aia-ți dau mâncare!). Acum vreo 5 ani am mai avut o tentativă de a învăța la chitară. Însă era prea târziu să ma înscriu la cursul de chitară, iar un profesor mi-a cerut destul de mult. Nu aveam cu ce să plătesc, așa că am abandonat ideea. Așa că anul trecut m-am dus și m-am înscris.
Acuma să vă povestesc despre prima mea experiență cu chitara... 
În acea zi am avut și examenul de promovare în funcție, deci nu a fost o zi ușoară pentru mine.
De la 10 am avut examen scris, apoi la 11:30 am fugit cu taxiul la locul unde trebuia să cânt. 
DA, am avut emoții, însă mă concentram asupra acordurilor ca nu cumva să greșesc. Ce să spun, publicul a fost minunat. Publicul fiind angajatii de la Antel.
Pe la ora 13, am luat taxiul să ajung înapoi la examen la interviu. 
Ziua a trecut cu bine!
Multumesc profesorului meu, Tudor Dragoș, care are rabdare să mă învețe, și care mi-a oferit șansa de a cânta.
Mulțumesc celor de la Antel pentru că au avut răbdare să mă asculte.
Și mulțumesc celor de acasă care mă susțin și care încă nu și-au cumpărat dopuri pentru urechi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats