duminică, 11 august 2013

Plăcintă cu dovlecei

Dat fiind faptul că am avut mulți dovlecei, am făcut tot felul de specialități. Am făcut pane, am făcut scăzuți, am făcut un chec aperitiv cu dovlecel etc. Și de data asta am făcut o rețetă pe care pot să o numesc personală. Nu am citit rețeta asta în nici o altă parte. Pur și simplu am vrut să o fac cum fac și plăcinta cu varză(în afară de ouăle de deasupra...a fost o idee de moment). Și a ieșit chiar foarte gustoasă.
Pentru umplutură am făcut așa:
2 dovlecei (mai mărișori) i-am ras, am pus sare pe ei și i-am stors. Am călit 1-2 cepe după care am pus dovlecelul. Am condimentat cu sare, piper, boia și puțin cimbru. Exact ca la varză. 
Am facut aluatul din făină, sare, 2-3 ouă, ulei, drojdie.
Am întins o foaie de aluat și am pus-o în tavă. Am turnat umplutura, am făcut niște grilaje și în fiecare ochi am pus câte un ou. Se dă la cuptor și se mănâncă cu poftă!
 Cu siguranță o să mai fac!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats