miercuri, 23 noiembrie 2011

Prăjitură cu vișine




Prăjitura am  făcut-o după rețeta de chec de aici
Cum l-am făcut:
Am separat gălbenuşurile de albuşuri(de la 6 ouă). Albuşurile cu 6 linguri de apă  se mixează spumă tare. Se adaugă pe rând 10 linguri cu vârf de zahăr. Se încorporează gălbenuşurile şi aprox. 75-100 ml ulei, apoi pe rând 9 linguri cu vârf de făină +3 linguri de pesmet şi puţin praf de copt stins cu oţet. Am pus compoziția în tavă și apoi vișinele (le-am avut la congelator fără sâmburi).

2 comentarii:

  1. Salut!
    Am vazut un cometariu mai vechi ce l-ai postat vis-a-vis de o cabana la fenesasa unde ati fost. Eu sunt din alba si vrem sa mergem anul acesta de rev la o cabana la fenesasa, si vroiam sa te intreb daca e vb de aceiasi cabana. Cabana la care vrem noi sa mergem e undeva in mijlocul padurii. Uite un link cu ea:

    http://picasaweb.google.com/lh/photo/AKc99-QgOegpY1oeeHud6g
    Daca ati fost acolo. ai putea sa-mi dai mai multe detalii de cum a fost.(id: florinamix@yahoo.com)
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere

Histats