joi, 7 aprilie 2011

Ursu II

Aici sunt la Sărmaș lângă Toplița. Locul în care m-am născut. Alergam de bezmetic neștiind ce mă așteaptă.

În poza de mai jos sunt împreună cu frățiorii mei. Ce ne plăcea să alergăm pe zăpadă!

Cu mătura aia am avut de lucru! Nu vă gândiți că am măturat...m-am luptat cu ea până am învins. Cu dințișorii mei fioroși am doborât-o și acum a ajuns așchii pentru aprins focul. Ce altceva să mai facă Cristi cu 3 crenguțe? Ham ham

La plimbare pe dealuri. Mă vedeți? Ham ham

Nu eu am golit baxul de bere...eu doar dorm sub brăduț.
Ăsta sunt eu. Bia cu Cristi mă iubesc deși sunt foalte lău...Ham ham
Să vă spun în mare de sunt eu lău..că mă sui în portbagaj și îi fur la Cristi mănușile și le ascund, fur papuci pe care îi duc în grădină, l-am ajutat pe Cristi la săpat(când a vrut să planteze magnolia, a trebuit să sape și cum băga hârlețul în pământ săream și eu la săpat...săpam în pământul de pe hârleț), intru în seră și mă plimb pe straturi(pentru asta am luat-o pe coajă), după ce termin de mâncat porția mea, dau o tură și pe la Peticel și îi pap mâncarea (ce să fac dacă mi-e tot foame? Doar sunt în creștere!), am fost și la Franco să-i pap mancarea dar era să mă aleg cu o urmă de dinți pe blănița mea pufoasă, dacă prind vreun ziar împrăștii hârtiuțe prin toată grădina, ca să nu mai vorbim de pungi.
 O altă problemă  este că plâng mult dacă nu sunt liber și dacă nu sunt băgat în seamă. Sunt un răsfățat deși mai primesc câte o mustrare sau o joardă pe spinare.
O să vă mai povestesc despre mine dar acuma mă duc să mă joc cu Peticel.
Ham ham


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats