luni, 18 octombrie 2010

13 Noiembrie...

Poate vă întrebaţi ce am eu cu cei de la Plus Noi de le fac atâta reclamă...

Ei bine...

Data de 13 Noiembrie 2009 a fost o zi deosebită. În acel weekend a fost la Alba Iulia Festivalul Concurs de folk "Ziua de mâine". Tot atunci a fost şi lansarea primului album al celor de la Plus Noi, "Cântece Crude". Şi tot atunci s-a întâmplat pur şi simplu...ca eu şi Cristi să începem o relaţie. "Te-am văzut, mi-ai plăcut, ce rămâne de făcut?" Şi DA, sunt cea mai fericită!

În noaptea aceea şi în zilele care au urmat (noi doi singurei la cabană) am ascultat continuu cd-ul trupei menţionate. De aceea când ascultăm melodiile lor ne aducem cu plăcere aminte de clipele acelea de început. Au o semnificaţie aparte pentru noi. Fiecare melodie ne duce cu gândul la acele zile când ne-am îndrăgostit.

Chiar acuma mi-am pus cd-ul să îl ascult...hehe şi îmi aduc aminte ce emoţii aveam atunci când a venit la mine (deşi atunci nu ştiam că noi doi vom fi împreună), îmi aduc aminte când am început să fac naveta la Zlatna(şi ascultam acelaşi album în căşti- de pe telefon) şi când a venit după mine să mă mut la el. Îmi aduc aminte că atunci când ajungeam acasă de la servici se auzea în casă albumul "Cântece Crude". Îmi amintesc că totul era superb, ca într-un vis. Şi acuma este la fel de minunat şi sper să fie şi în continuare.

Aşa că băieţi (cei de la Plus Noi), voi reprezentaţi pentru mine şi Cristi acel început. Şi vă ascultăm melodiile cu foare mare drag. Iubirea noastă a început în ritmul "cântecelor crude".

4 comentarii:

  1. :))) Mare bucurie... Nu iti poti imagina cat de mult conteaza pentru noi faptul ca... noi contam pentru voi :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Inseamna ca pe 13/11 anul asta nu imi iau bani la mine. Stiu cine face cinste! Axante

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai scris foarte bine...Stii cine face cinste! Axante....ahahahahah

    RăspundețiȘtergere

Histats