miercuri, 16 aprilie 2014

Curăţenia de primăvară începe cu laptopul meu

Articol sris pentru Blog Spring Orkestra 2014.

“Curatenia de primavara se face si pe birou. La ce produse electronice mai vechi ai renunta si ce ti-ai achizitiona in schimb?”- campanie EVOMAG.

Păi să încep aşa...
Aş renunţa la laptopul meu. Are deja 6 anişori împliniţi. E un Asus X51RL  Core Duo T2310 1.8GHz, 1GB, 120GB, WLAN, 15.4 WXGA. Sărăcuţul a rămas cam în urmă cu tehnologia. E ok, dar merge încetuţ. Aşa ca bătrânii. Mi-ar fi foarte greu să ma despart de el. E primul obiect ce l-am cumparat în rate. Dar cum tehnologia se dezvoltă de la o zi la alta, trebuie să ţin pasul.

Mi-aş achiziţiona în schimb, tot un ASUS. Am fost foarte mulţumită de el(şi încă sunt). 
Uite, de exemplu, Laptopul ASUS R501VB-S3115D (Intel Core i5-3230M, 15.6", 4GB, 750GB, nVidia GeForce GT 740M@2GB, USB 3.0, HDMI) de la EVOMAG.

Sau poate aş încerca laptopul Lenovo IdeaPad G510 (Intel Core i7-4700MQ, Haswell, 15.6", 4GB, 1TB+8GB SSD, AMD Radeon HD 8750M@2GB, USB 3.0, HDMI, Negru).

Ei bine, ăsta chiar ar fi pe placul meu. Şi este la reducere. L-aş alege pentru caracteristicile lui, pentru design şi binenţeles pentru preţ.


Deci cu asta aş începe curăţenia de primăvară de pe biroul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats