vineri, 18 aprilie 2014

Be sexy with SevenSins

Articol scris pentru campania Super Blog Orkestra 2014.
Campania " Chiar şi natura sărbătoreşte iubirea" de la SevenSins.

Măi, măi...Foarte frumoasă campania asta. Mă întreb oare ce scriu bărbaţii la această campanie! Despre partenerele lor? Ce şi-ar dori să le vadă purtând? Sau scriu despre lenjeria pentru bărbaţi
Hehehe...
Lăsând imaginaţiile altora în pace, mă gândesc la ceea ce aş purta eu.
Mi-ar trebui un costum de baie, că se apropie vara. Am trei culori preferate, albastru, roşu şi verde. Nu în ordinea asta. Fac nişte bileţele cu cele trei culori. Aleg unul. Verde. Atunci, verde să fie. Şi am ales costumul ăsta: Costum de baie Willow green, de la Marko
 Mie una, mi se pare superb. Şi îmi place şi culoarea. 
Sau acesta: Costum de baie Virginia green, de la Marko
Primul îmi place în mod deosebit. Puteţi intra să vedeţi lenjeria intimă, corsetele, hainele, bijuteriile etc.
Despre lenjeria intimă nu am scris nimic, însă vă recomand să vă uitaţi cu cea mai mare plăcere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats