joi, 17 aprilie 2014

Curățenia de primăvară cu EVOMAG

Articol sris pentru Blog Spring Orkestra 2014.

“Curatenia de primavara se face si pe birou. La ce produse electronice mai vechi ai renunta si ce ti-ai achizitiona in schimb?”- campanie EVOMAG.

Păi dacă am început cu laptopul la curățenia de primăvară, o sa continui cu calculatorul de acasă.


Se vede din imagini. Nu cred că mai este nevoie de cuvinte...Intel Pentium III procesor 994 MHz, 512 MB RAM, HDD 20 GB.
Așadar pot renunţa cu mare uşurinţă la acest PC.
Si mi-aş achiziţiona de la Evomag un alt calculator. Poate unul cu tot cu monitor, cum ar fi

Sistemul PC HP Pro 3500 MicroTower (Intel Core i5-3470, 4GB, 500GB @7200rpm, Monitor 20" W2072a)

 Sau dacă vreau eu, îmi aleg o unitate centrală după preferinţele mele şi un monitor. Preferatul meu ar fi acesta: Monitor LED ASUS 23.6" VE247H Full HD, D-Sub, DVI, HDMI, Speakers

Cert este că e musai să îl schimb. Sper să fie cât mai curând. 
Sau aş renunţa la calculatorul de pe birou pentru o tabletă mai bunicică cum ar fi:

Tableta ASUS TF810C-1B013W, Intel Atom Z2760 Clover, Windows 8 32bit, 64GB, Gri

Sau aşa ceva:

Tableta Fujitsu STYLISTIC Q702, Procesor Intel Core i3-3227U 1.9GHz 3MB, IPS 11.6", 4GB DD3, 128GB Flash, 5MP, 3G, Wi-Fi, Windows 8 Pro (Argintie)

În orice caz am de unde alege. Şi EVOMAG are foarte multe promoţii. Presimt că în curând o să mă înnoioesc.

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats