joi, 20 mai 2010

Ovidiu Mihăilescu

Poate puţini dintre voi aţi auzit de Ovidiu Mihăilescu. În caz că nu ştiţi puteţi citi aici.
Cum scrie la el pe blog "Susţinător fervent al folkului, al muzicii de calitate, al valorilor adevărate, al Mişcării de Rezistenţă, cantautorul Ovidiu Mihăilescu “deranjează” cât poate prin cântecele sale, prin versurile sale, prin atitudinea sa. Anii cernuţi de sita vieţii i-au dăruit înţelepciune, dar mai presus de toate prieteni şi zâmbete." Mie imi place mult. Când am timp să ascult radio3net.ro şi cer o melodie, sigur e o melodie de-a lui.
Zilele astea am tot ascultat o melodie de-a lui (bine, ascult mai multe, dar melodia asta se potriveşte atât de bine cu timpurile de acum...cu Guvernul, Preşedintele, etc.).
"Deschid televizorul şi el mă muşcă/ Cu o mie de reclame,/ Filme proaste şi emisiuni/ Ce-mi intră-n ochi şi splină/ În adrenalină şi în sângele meu..."
"Traiasca Romania, traiasca si poporul/ Al nostru Preşedinte si sfantul noroi.../ Traiasca Parlamentul, armata si guvernul/ Si un sobor de preoti cantand pe gunoi..."

Ca să vă dovedesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats