vineri, 14 mai 2010

O seară cu Skepsis şi Plus Noi

Deşi am fost foarte obosiţi din cauza săptămânii ăsteia agitate, ne-am decis totuşi să mergem la spectacolul prezentat aici.
Am avut noroc cu Adriana care ne-a ţinut locuri căci, spre surprinderea noastră, sala a fost plină. Ne-a pus pe scaune, hârtii cu "REZERVAT"(le-ai scos acasă la imprimantă?).Hihihihi
Ioan Adrian Popa ne-a recitat câteva poezii, după care cei din grupul Skepsis ne-au prezentat o piesă de teatru numită "Trandafirul şi coroana" adaptare după J.P. Boynton. A fost o piesă mai mult psihologică, dar cei din grupul Skepsis au un dar anume (îmi place asta la ei), de a o face mai placută publicului introducându-i o nuanţă de umor. Piesa ne-a făcut să reflectăm la viaţa noastră, care, deşi este plină de greutăţi şi câteodată ne gândim că ce bine ar fi dacă am muri şi am scăpa de necazuri, faţă în faţă cu moartea, nouă ne este frică de ea. De admirat acest grup de tineri actori.
Cum scrie pe fluturaşul împărţit la intrarea în sală: "Cadrul piesei este reprezentat de un bar insignifiant din nord-estul Londrei, în care încep să apară, rând pe rând clienţii necazurilor vieţii. Deşi pare să fie un sfârşit de zi obişnuit, într-un bar nu poţi ştii niciodată cine poate intra...Departe de a fi o comedie, deşi umorul nu lipseşte din intrigă, piesa este una moralistă, desfăşurată într-o atmosferă încărcată de bizar şi atinsă de misticism..."
După piesa de teatru, cei din trupa folk Plus Noi ne-au încântat iarăşi auzul cu ale lor Cântece Crude plus câteva cântece de pe viitorul album (pe care îl aşteptăm cu drag). Le mulţumesc pentru dedicaţia pe care mi-au facut-o.
Apoi grupul Skepsis ne-a prezentat o pantomimă numită "Mihai Viteazul". Nu am mai râs aşa de multă vreme. Felicitări actorilor!
Pun şi câteva poze, dar sunt făcute cu telefonul şi nu sunt clare.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats