duminică, 2 februarie 2014

Am câștigat cu Mastercard!

Am fost sunată în decembrie de cineva de la McCann Erickson și m-a anunțat că am câștigat o tableta Samsung Galaxy Note, la campania ”Scapă de ghișeism”, organizată de Mastercard, pentru că mi-am plătit facturile online. La început am fost foarte reticientă. Eu nu cred în povești de-astea. Mi-a cerut CNP-ul, i-am zis că cei de la compania de telefonie îl au( pentru că mi-am plătit facturi de telefon), și mi-au  spus că au nevoie de acordul meu pentru a-l folosi, pentru plata impozitului. Până la urma i l-am zis și a spus că voi primi tableta până la data de 31.01.2014.
Nu mi-au cerut să plătesc bani în nu știu ce cont, nu au venit cu povești. Pur și simplu m-au anunțat că am câștigat. Și totuși nu am stat liniștită știind că mi-am dat acordul să-mi folosească CNP-ul. Așa că le-am scris celor de la McCANN Erickson, cei care s-au ocupat de campanie. Și am primit răspunsul foarte rapid.

”Buna ziua,
 
Am primit mailul dvs. pe adresa receptiei in legatura cu premiul castigat la campania organizata de noi “Scapa de ghiseism”.
Va putem confirma ca dvs. ati castigat o tableta Samsung.”

Și am putut sta liniștită. Iar în data de 28.01.2014, a ajuns la mine.

Mulțumesc Mastercard!




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats