vineri, 29 iulie 2011

Plus Noi- Demidulce

De câteva luni am aşteptat să apară. L-am aşteptat şi l-am dorit…Atât de mult mi-a plăcut primul încât abia l-am aşteptat pe al doilea. Primul a fost, este şi va râmâne special în inima mea (prietenii ştiu de ce). Iar ieri, în sfârşit am pus mâna pe al doilea. E al meu (bine, nu doar al meu, al meu şi al lui Cristi)! De nerăbdare şi de curiozitate l-am dezvelit ieri în maşină în timp ce mergeam acasă. Oare ştiţi la ce mă refer???
E noul album de la PLUS NOI. L-am ascultat şi l-am reascultat şi se aud foarte clar vocile celor patru prieteni(dacă îmi permit să-i numesc aşa), lângă care deseori am cântat şi eu cum am putut la focurile de tabără sau la diverse reîntâlniri.
Albumul se numeşte Demidulce...te îmbată, te zăpăceşte şi te face să mai vrei...credeţi-mă pe cuvânt când spun că nu te mai saturi de el...pret -20 ml (adica mililitrii). A se consuma la temperatura camerei.

Credeţi că nu merg împreună? Vă spun eu că merg...şi încă cum!
Cred că sunt printre primii care au pus mâna pe această comoară de care sunt foarte încântată. Albumul conţine 12 piese dintre care unele sunt mai profunde, altele sunt haioase şi sunt sigură că vă vor ajunge la inimă.
Vă puteţi şi voi procura albumul (pe care îl recomand din toată inima) pe adresa presedintele_axante@yahoo.com sau raducu_io@yahoo.com  (pentru Alba, Cugir, Aiud, Sebes) sau pe adresa de Facebook a grupului. Pentru detalii puteţi suna şi la 0745-306805.

Un comentariu:

Histats