miercuri, 6 iulie 2011

Feedjit Live

Mă distrez copios când citesc articolele de pe blogul lui Robintel de la categoria "Cititorii întreabă".
Am dat şi eu o tură pe la mine să văd cum îmi găsesc alţii blogul prin Google (goagăl, gugăl etc.).   Aşadar, câştigă detaşat cel care a căutat...
"bolunzii din zlatna -  Încă nu mi-am dat seama dacă cauţi spitalul de nebuni sau pe cei de la ATE Trascau Corp Zlatna care chiar sunt bolunzi.
"lacul  oasa 2300" - Eu zic că gândeşti cam departe prietene. Stai liniştit, nu o să apuci.
"vremea în oasa" - De unde să ştiu eu? Crezi că e blog meteo?
"ciupercari lacul oasa" - Ei bine nu m-ai nimerit. Ce-i drept, am cules şi eu câţiva gălbiori. Dar nu sunt...ciupercar...
"sus la fenesasa" - Da, e foarte frumos. 
Deocamdată atât. O să-mi notez de-acum înainte căutările astea ca să ne mai destindem puţin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats