marți, 14 mai 2013

Plăcintă cu spanac

Ieri m-am dus acasă cu gândul să dorm...pe o ploaie bună merge un somn bun. Dar când am ajuns acasă mă aştepta o imensitate de lighian (aşa la vreo 50 l) plin cu spanac. L-am ales, l-am opărit şi am făcut o mâncare scăzută de spanac şi o plăcintă.

Am făcut un aluat din aproximativ 600 gr făină, un plic drojdie uscată de la Dr. Oetker, sare, puţin zahăr, 2 ouă, ulei (aprox. 75 ml) şi apă.
Umplutura: ceapă verde, usturoi verde, mărar verde (călite nu foarte mult) apoi se adaugă spanacul opărit şi tocat. Am adăugat puţină apă, vreo 4-5 linguri făină şi vegeta (sau sare). După ce s-a răcit am adăugat 5 ouă. Am întins o foaie cu mâna şi cu puţin ulei (după ce a crescut puţin), am pus umplutura, apoi foaia a doua, am uns cu ou bătut cu puţină sare şi am dat la cuptor.  
Poftă bună!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats