miercuri, 13 iunie 2012

Pyroflam

Vineri am avut o surpriză din partea fratelui meu Robin.
Am fost sunată de cineva de la curierat rapid să cobor să ridic un pachet. Când am văzut pe colet că scrie FRAGIL mă tot gândeam să nu îl scap pe jos.
După ce am săpat prin muntele de ziare am dat peste o cutie.
Pyroflam. Am mai citit câte ceva despre aceste vase dar nu m-am gândit că voi avea unul, deoarece aceste vase se găsesc în hypermarketul REAL, iar în Alba Iulia nu este.

Dimensiuni: 2L
CARACTERISTICI
- Baza Vitro-Ceramica si capac din sticla borosilicat
- Produse foarte rezistente la fluctuatii de temperatura: pana la 450°C
- Durabilitate: +70% rezistenta mecanica
- Rezistenta chimica: suprafata igienica, neporoasa
- Calitate inalta
SPECIFICATII TEHNICE
Cod produs: P25A000/5043
Material baza:Vitro-ceramica
Material capac: Sticla borosilicat
Dimensiuni produs: 20 cm x 8,5 cm 2L
Greutatea produsului: 1555g
Capacele transparente si cosul de gatire la abur sunt fabricate dintr-o sticla borosilicat de calitate inalta si pot fi folosite in congelator, in cuptor si in cuptorul cu microunde, insa nu si pe o sursa directa de caldura precum gratarul sau flacara.

Acestea fiind zise, îi mulţumesc fratelui meu pentru cadoul pe care sunt sigură că o să-l regrete. Nu de alta dar parcă deja văd în vas nişte fripturică de iepure, de curcan, etc. Voi vedea weekendul acesta ce voi prepara. Pus. Va urma.... hihihihihi

 

Un comentariu:

  1. Daca ti-l l-a trimis gol e nasol. Cum sa-ti trimita cratita goala? Trebuia sa fie ceva in ea. Niste sarme niste perisoare...

    RăspundețiȘtergere

Histats