luni, 8 august 2011

Plăcinte

Weekendul trecut am fost la Feneşasa. S-a întâmplat să vină şi cei de la ATE Trascău Corp Zlatna pentru a stabili traseul de regularitate şi locaţia celorlalte probe care se vor desfăşura în cadrul Cupei Trascău din 26-28 August 2011.
Sâmbătă dimineaţă mai toţi au plecat pe traseu. Câţiva dintre noi am plecat după zmeură. După ce ne-am lămurit cum stă treaba cu zmeura (care era cam trecută) şi am strâns jumătate de găletuţă, ne-am hotărât să ne întoarcem la cabană.
Oricum am avut un fix de acasă să fac plăcinte aşa că m-am aprovizionat corespunzător (făină, drojdie). Am frământat aluatul (din 2,5 kg făină)şi l-am lăsat la dospit.
 După vreo oră, m-am apucat de întins la ele. Am început cu plăcintele cu cartofi. Aluatul era programat: jumătatate cu cartofi şi jumătate cu gem de prune. Dar între timp a venit trupa de pe dealuri şi au adus ciuperci (carnea puiului). Am gasit nişte ceapă verde, am calit-o am pus ciuperci tăiate, sare şi piper şi am făcut şi nişte plăcinte cu ciuperci. Aşadar am făcut plăcinte cu cartofi, ciuperci şi gem. Mă bucur că le-a plăcut (mi-am dat seama după gemete).Când mai vreţi, facem chetă şi vă fac cu cea mai mare plăcere.
VINOVATELE:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Histats