miercuri, 23 iunie 2010

Lacul Oaşa

(Aici găsiţi postarea din 2011 Lacul Oaşa II )
În sfârşit...am făcut şi grevă, am fost şi în Budapesta, am terminat şi sesiunea şi am fost la Lacul Oaşa. O zonă superbă. Mie una mi-a rămas inima la locul acela. E una dintre cele mai frumoase zone pe care au umblat picioarele mele. Mirosul de brad, de răşină...şi deşi încă nu sunt afine, parcă simţeam mirosul lor.
Nu pot descrie în cuvinte ceea ce am simţit în zilele cât am stat acolo. Oricum, pozele astea fac mai mult decât o mie de cuvinte. Lacul Oaşa a rămas în inima mea şi cât de curând vom merge iarăşi.























7 comentarii:

  1. Unde-i asta , Bianca? Mi-e lene sa ma informez, mai bine aflu de la tine... E tentant...(Padre)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mosul meu, adica bunicul din partea mamei,a fost la Oasa un fel de padurar si cobora cu lemnele pe apa cu mult inainte de construirea barajului actual. Mai bine de jumatate de an il petrecea acolo! In fiecare an, pe vremea impuscatului, imi petreceam ziua de 23 August acolo cu familia. Pe vremurile alea , cabana mai mirosea inca a munte, a flori de camp,a ciuperci si a muschi! Doar sus, pe adevarata Frumoasa, in Tartarau, locurile descrise de Sadoveanu inca au ramas neschimbate! Axante

    RăspundețiȘtergere
  3. Alba Iulia- Sebeş- Petreşti- Sebeşel- Săsciori- Laz- Căpâlna- Mărtinie- Şugag- şi aşa tot înainte până ajungi la lac...e tentant şi superb.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Axânte, Valea Frumoasei e într-adevăr frumoasă. Am urcat pe Valea Frumoasei destul de mult, până am dat de lemnele alea multe din poză. Să ştii că încă se simt mirosurile de muşchi, ciuperci şi flori de câmp. Îmi pare rău doar pentru că am văzut atâtea locuri despădurite şi foarte mulţi brazi doborâţi la pământ.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase fotografii , interesanta locatie . Ar merge perfect sa tragi un videoclip in zona respectiva .

    RăspundețiȘtergere
  6. e foarte frumos , ai facut niste poze super .eu nu am mai fost pe valea sebesului de 16 ani si mie dor de mor , cand o sa merg in romania o sa fie primul lucru care o sa-l fac

    RăspundețiȘtergere

Histats